Wednesday, January 16, 2013

Samenvatting: Het is officieel: Rory McIlroy tekent voor Nike Golf

BEAVERTON, Ore.--(BUSINESS WIRE)--Nike Golf meldt dat Rory McIlroy een meerjarige overeenkomst heeft getekend met het bedrijf. McIlroy vertegenwoordigt momenteel 'the Swoosh' in clubs, ballen, schoenen, handschoenen, kledij en accessoires. Hij maakt zijn debut deze week op de Abu Dhabi HSBC Golf Championship.

?Het is een bedrijf dat helemaal bij mij past. Het heeft een jonge, atletische en innovatieve uitstraling. Ze zijn erop gebrand om de beste te worden, net zoals ik.?

McIlroy is altijd al een fan geweest van het merk Nike sinds hij kind was. Hij is verheugd met dit merk in zee te gaan met het grootste sportmerk ter wereld.

"Ik heb vanwege enkele redenen voor Nike gekozen", zei McIlroy. "Het is een bedrijf dat helemaal bij mij past. Het heeft een jonge, atletische en innovatieve uitstraling. Ze zijn erop gebrand om de beste te worden, net zoals ik."

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal welke als enige juridische geldigheid beoogt.

Source: http://feeds.businesswire.com/click.phdo?i=b4d846086e7d7d8e31eb23345082c01a

giuliana and bill bill rancic nflx jennifer hudson chicago blackhawks giuliana rancic giuliana rancic

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.